Supportaftale

Hvis du vælger en supportaftale hos EliteWeb, så betyder det, at vi sørger for, at al IT altid er fuldt opdateret og beskyttet mod eks. virus.
Hos os er I en stor kunde, hvilket betyder, at I skal ikke bekymre jer om IT, og jeres medarbejdere skal blot ringe til os, når der opstår problemer. De kan også ringe, hvis de bare har spørgsmål til computeren. Dermed kan de koncentrere sig om deres arbejde – og den tryghed er med til at sikre et bedre arbejdsmiljø.

Priser
  • Microsoftprodukter
  • Visma WinKompas
  • Altid nyeste opdatering af antivirus
  • Fri remote support
  • Prioriteret support
  • Proaktiv overvågning af udstyr
  • Desinficering af IT i forbindelse med virusangreb
  • Installation og opsætning nye pc’er

Priseksempel

Beskrivelse Antal Enhedspris pr. mdr. Total pr. mdr.
PC Bruger 14 295,00 3486,00
Samlet drift pr. mdr.     3486,00
 
Supportaftalen dækker ikke:
  • Udvikling/programmering
  • Undervisning
  • Andre forhold der ikke falder ind under IT relaterede opgaver
Forbehold
Der tages forbehold for, at kunden altid vil stille de påkrævede midler til rådighed, således at opgaven kan fuldføres.
Ved opkald til vores vagttelefon uden for tidspunktet noteret i driftsaftalen faktureres et gebyr på 1500,-
Timepriser for driftsteknikere i weekender og helligdage 1095,- ex. moms

Fjernsupport Mac