Winkompas tillægsmoduler

WinKompas auto abonnement

Glemmer jeres virksomhed også at få afsendt abonnementsfaktura rettidigt, eller er I blot trætte af, at skulle sende abonnementsfaktura ud selv? Hos EliteWeb Denmark har vi udviklet WinkKompas auto abonnement, som automatisk bogfører og udsender abonnementsfaktura til jeres kunder. Der skal ingen yderlig opsætning til, da systemet selv kontrollerer, hvilke abonnementsfaktura der skal bogføres og afsendes. 
WinKompas auto abonnement kan, udover at fakturere og afsende abonnements faktura automatisk, også opsættes til at afsende rapporter fra WinKompas helt automatisk, og det sker helt uden installation af en Outlook klient – det hele kører automatisk i programmet.  
EliteWeb auto abonnement kan automatisk udsende PDF rapporter for følgende typer:

  • Indkøbsforespørgsel
  • Indkøbsrekvisition
  • Tilbud
  • Ordrebekræftelse
  • Følgeseddel
  • Faktura 
  • Abonnement faktura

Pris 3500,- pr. installation. 
Kontakt EliteWeb Denmark ApS for mere information  

EliteWeb WinKompas Webshop

Vi har markedets bedste WinKompas webshopintegration, vores shopløsning integrerer 100% med WinKompas. Der er tænkt over alt, kunderabatter, specialpriser, parametre på varer og meget andet.

Som kunde skal du blot aktivere dit produkt i WinKompas, og det bliver herefter straks synligt på websiden. 
Ordrer fra webshoppen går direkte ind i WinKompas, hvor det så ligger klar til videre ekspedition. 
Webshopløsningen er, udover at være fuldt integreret, også søgemaskineoptimeret, og overholder alle Googles etiske retningslinjer. Alle vores webshopløsninger udvikles individuelt, da ingen kunder er ens. 
Udover integrationen med WinKompas får du også et CMS med til, at styre indholdet på alle dine websider. På den måde kan du kombinere din virksomheds hjemmeside og webshop i ét. 

Priseksempel for en webshop med skræddersyet layout 15.000,- ex. moms
Mdr. drift inkl. 1 Hosted WinKompas bruger og betalingskort 995,- ex. moms

Leveringstid er typisk 4-6 uger. 

EliteWeb CRM til WinKompas

Ønsker du at få endnu mere indsigt og kontrol med dine kunder? Savner du et værktøj til tidstyring til WinKompas? Så er EliteWeb CRM for WinKompas det, du mangler. 
Standard funktioner i EliteWeb CRM til WinKompas.

  • Opret et salg direkte fra CRM
  • Opret et indkøb direkte fra CRM
  • Opret møder, telefonopkald m.v.
  • Tidsstyring - start/stop en opgave, mulighed for at have flere igangværende opgaver. 
  • Opret nye kunder/leads
  • Opret kontakter
  • Opret nye leverandører
  • Gem emails fra outlook i CRM
  • Brevflet fra CRM til Word / Excel. 
  • Gem dokumenter i CRM
  • Arbejd offline 

EliteWeb CRM arbejder 100% integreret med WinKompas. 

  • Hosted licens 195,- pr. mdr.
  • Ejelicens 6000,- pr. bruger. 


EliteWeb pakkekontrol

EliteWeb pakkekontrol hjælper jeres medarbejdere med at plukke og sende de korrekte varer. 

1. Plukliste fra WinKompas udskrives på en printer. Har I integration til Consignor kan pakkelabel udskrives i samme trin. 
2. Jeres lagermedarbejder går på lageret, og finder de respektive varelinjer.
3. Pluklisten scannes med en stregkode scanner.
4. Medarbejderen scanner hans kort.
5. EliteWeb pakkekontrol lister nu, på skærmen, de varer som er på pluklisten - herefter scannes hver enkelt vare af jeres lagermedarbejder. Når alle varer er scannet står ordren som ”pakket” – hvis jeres lagermedarbejder scanner en forkert vare, vil han straks blive gjort opmærksom herpå. 
6. Evt. pakkelabel påklæbes pakken. 
7. Track’n’Trace nummer gemmes i WinKompas, og kan evt. udsendes automatisk til kunde. 

Udover at sikre, at alt hvad der afgår fra jeres lager er 100% korrekt – så har I også mulighed for at måle på hvor mange ordrer den enkelte medarbejder håndterer i løbet af en arbejdsdag, og hvilken medarbejder der har pakket hvad – alt sammen helt elektronisk. 

Pris pr. installation: 3500,-

Consignor

Vi har gennem mange år arbejdet tæt sammen med EDI Soft / Consignor. Vi kan skræddersy en fuldautomatiseret fragtløsning til jer. Kontakt os for mere information.

EDI Integration 
Har jeres virksomhed brug for at udveksle elektronisk data, så kan vi være behjælpelige med at opsætte dette. Vi har i dag lavet EDI løsninger til og fra WinKompas med SuperGros, Dansk Supermarked, BRING, Post Danmark og mange andre. 
Kontakt os hvis du ønsker, at få mere information herom. 

Diverse andre tillægsprogrammer til WinKompas
Vi har gennem mange års arbejde med WinKompas, erhvervet os en rigtig stor og bred erfaring med alt, hvad der har med WinKompas integration at gøre. Står I og mangler et specifikt produkt, som kan hjælpe med, at lette nogle daglige opgaver eller processer, så kontakt os.

Fjernsupport Mac